#colectiv


Tocmai atunci cand incepi sa iti pierzi speranta in oameni, in poporul tau, tocmai atunci se intampla sa te faca sa te reindragostesti de el.
Asta am patit eu in aceste zile.
Din pacate, sunt niste morti la mijloc,  dar moartea lor nu va fi in van. Au unit o tara,un popor ce parea dezbinat.
Recunosc ca am plans la stirea a ceea ce s-a intamplat. Fiind genul de persoana empatica si cu imaginatie,am incercat sa imi dau seama prin ce au trecut. Am plans pt oamenii buni ce s-au stins si am plans si mai tare pentru cei ce au supravietuit. De ce? Pt ca sufera,iar acea suferinta nu doresc multora (da,doresc asta la cateva persoane ce le-am intalnit in viata mea).
Tragedia asta s-a petrecut cu un scop. Da, zic si ca a fost intentionat incediul, dar si din alt punct de vedere, cel al legii cosmice, al Fiintei Creatoare. Totul se intampla cu un motiv ce acum nu il intelegem. Toate se aseaza intr-un anumit fel pentru a se finaliza ce trebuie terminat.
M-au emotionat pana la lacrimi iesirile din strada cand i-am vazut de la cel mai mic la cel mai mare. De mesajul si vibratia la unison a dorintei si vointei oamenilor, ce au dovedit pt a nu stiu a cata oara ca sunt o forta de temut.
Pana si numele clubului a fost predestinat. COLECTIV!

Va multumesc, oameni frumosi ca sunteti impreuna asa cum trebuie sa fie un popor si va rog, nu mai ma faceti sa imi pierd speranta in voi. Inima mea de patrioata nu mai suporta un astfel de rollercoster.

Semnat:  Aletzsa

Lasă un răspuns

