Callcenter


Aproape toti stiu ce e callcenter-ul,unii lucrand, altii auzind de la cei ce lucreaza si altii cunoscand doar denumirea.
Nu cred ca va mai dura mult si toti vom avea o experienta de callcenter pe CV-urile noastre si nu numai.
Pentru cei ce nu stiu, callcenter-ul este un „minunat” loc, cu multe calculatoare si casti, cubicuri (tentative mici de birouri inghesuite,de obicei), unde mai multi oaneni vin ca sa vorbeasca cu alti oameni, prin intermediul calculatoarelor….acel VoIP ( voice over IP), caci conexiunea se face prin internet. Adica,nu mai e ca acum 30 de ani cand erau telefonistele la ditamai pupitrele cu fire, de le faceai legatura si la figurat si propriu-zis.

In callcentere sunt proiecte primite de la firmele de telecomunicatii ce angajeaza firme pt departamentul de relatii clienti, pt a ii ajuta cu volumul mare de apeluri primite pe zi.

Cum aveam,cred, vreo polita de platit companiei fosta romtelecom, iata-ma ca iar lucrez pt aceasta companie.
Cateodata imi place ce fac, dar nu imi place cand dau peste diferite personaje,personalitati si comportamente ce te fac sa iti imbogatesti imaginatia pe domeniul sadic,pe domeniul horror-ului facand ca filmele de gen sa fie pt copii.
Intradevar, ca nici cei ce lucreaza in domeniul telecomunicatiilor nu sunt prea brezi, la randul lor, mai ales daca dai peste vrun incepator ce se sperie si intra in panica la orice informatie ceri.
Sunt uscaturi in ambele „paduri”, dar asta inseamna ca trebuie sa fim civilizati, sa ne intelegem si sa ne respectam.
Pentru cei ce nu cunosc, un agent callcenter este injurat/jignit de cel putin odata pe zi, ii se urla de cel putin 3 ori si lista continua…ca sa nu zic ca este facut cu nervii (adica enervat la culme) de cel putin 5 ori pe zi.
Unul mai slab de inger, pleaca de la munca plangand.
Nu este o munca usoara,dar pana la urma care e?
De cand lucrez, tot ma intreb cum ar reactiona persoana care isi varsa naduful pe mine, daca ar fi in locul meu.
Mai bine lucram cu animalutele,facand curat si munca fizica, decat sa lucrez cu oamenii.

Concluzia : purtati-va mai frumos cu cei din callcenter, de multe ori nu ei si-au ales acest job ci au fost nevoiti.

One thought on “Callcenter

  1. Am făcut practică într-un callcenter, am aplicat sondaje. M-am amuzat teribil, unul a zis că e analfabet și că nu poate răspunde, altul că e pe câmp și nu are telefon (sunt curioasă de pe ce dispozitiv vorbea) etc..mă bucur că au fost doar 2 săptămâni. Multă baftă și răbdare să ai!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s