Review 2015


Ma gandeam sa fac un review al noilor achizitii….de vreo saptamana ma gandesc, dar acum fac, in ultima zi a anului un review al minunatului 2015.
Asa cum l-am perceput eu, anul asta a fost mai mult legat de iesirea la iveala a lucrurilor rele ,dar si bune.

Pt mine a inceput cu o dezamagire puternica. Ma refer la o asa-zisa iubitoare de animale, de poti sa juri ca asa e daca o vezi cum se agita si ce face. Asta pana incepi sa o cunosti mai bine, sa vezi dedesubturile. Atat de bine simuleaza. Cu parere de rau nu pot da mai multe detalii, nu am prea multe dovezi si nici spate sa ma pot bate cu „mafia asa-zisi-lor iubitori de animale” . Din aceasta experienta am plecat cu inima franta dupa moartea unei flebeti a mele pe care doream sa o adopt si cu concluzia ca este minunat sa lucrezi cu animalele,dar nu cu oamenii. A fost singurul loc de munca la care de abia asteptam sa ma duc fiind primita cu cea mai mare bucurie posibila.
Apoi, am reusit anul asta sa vad MAREA ! Nu a fost sentimentul care speram sa il am, dar nici urat nu a fost. Deci, am mai taiat un lucru din lista mea.
Anul asta nu prea am calatorit, dar am mai ajuns langa Sfinxul meu iubit ( sper ca in viitor sa il vad si cel din Egipt).
M-am angajat si lucrez cu oamenii (yep, it sucks si te face la cel mult 2 zile sa exclami ” mare ti-e gradina,Doamne”).
Intre timp, Romania si poporul ei a fost relativ cuminte, linistindu-ne dupa alegerea presedintelui….pana cand…..s-a intamplat #Colectiv, care a facut sa ne purtam ca un colectiv, ca un popor unit, cerand in strada dreptatea si indreptatea raului. Nu a fost uitat nici politistul mort intr-o groapa din Bucuresti, din cauza folosirii coloanei oficiale in mod abuziv de catre un ministru (bine,cel de care am aflat noi,ca sigur mai sunt in aceiasi situatie). Am vazut cat de „drepti si curajosi” sunt alesii si mai ales cat de bine stiu sa aiba grija de ei, punandu-si o pensie mai mare, ca sa le stea finduletul in puf si la batranete. Normal, doar cand te inveti cu binele…..

De un lucru ma bucur din toata aceasta situatie : incepe sa iasa la iveala spiritul DAC, sa se trezeasca oamenii si sa vada realitatea.
Evident ca ma bucur ca a vazut lumea si adevarata față a Bisericii!

Noh, s-o dus si anul asta. Parca prea repede si nu am avut timp sa fac ce mi-am propus si sa vad noi locuri, dar e timp la anul!

Dragii mei, va doresc un an nou bun, profitabil pe toate planurile (la mine asa a zis la horrorrscop) si cu multe zambete!

Lasă un răspuns

