Review Doogee X5


Noua achizitie este o chinezarie. Asta nu inseamna ca este un lucru rau sau superficial creat.
Cand l-am luat, in primul rand am luat in considerare pretul (aveam doar 400 ron disponibili pt o noua achizitie), specificatiile tehnice si dorinta ce devenise nevoie, de a fi conectata la net.

Initial, am vrut sa imi iau un Allview A5 easy. Avea specificatiile ce le cautam la pretul aproape dorit.Dar nu am gasit telefonul in cauza, la showroom-ul companiei nu am timp sa ma duc. Am zis ca o las mai incolo, dar situatia m-a enervat (la celalalt smart s-a dus mufa de incarcare. Incarcam bateria la un incarcator de baterii de 15 lei) si am intrat pe aliexpress, site recomandat de o cunostiinta mai demult.
Am nimerit si un flash deal, asa ca am facut comanda de dual sim-ul asta si tableta.

Main feature:(Doogee X5) In Stock
Android 5.1CPU:MTK6580 Quad CoreCPU Speed:Max 1.0GHz 

Basic Information      ModelDoogee X5Band2G: GSM 850/900/1800/1900MHz3G: WCDMA 850/1900/2100MHz      
SIM CardDual SIM Card Dual Standby (Ordinary SIM)
Service ProvideUnlocked
    System      OSAndroid 5.1CPUMTK6580 Quad CoreRAM1GBROM8GB(Available 4.7G, The actual available storage depends on the configuration of the phone, and the operate system will occupy storage, so the storage will be less than 8G   
  Screen      Display Size5.0 InchResolution1280x 720 HD pixels IPS  Camera     
Front camera2MP(interpolation to 5.0MP
Back camera5MP(interpolation to 8.0MP)     
 Other features      FM RadioYes, earphone neededEarphone Port3.5mm
Card ExtendSupport Micro SD(TF) card up to 32GB extendedGPSGPS (Dedicated GPS chip ), 
 A-GPS 
Battery capacity2400mA OTGYesOTAYes
WIFIYes, 802.11 b/g/n
BluetoothBT 4.0
Gravity Sensor Yes
Dimensions143*72.2*8.8mm
Standby TimeAbout 1 day
Traditional Chinese.Accessories1 x Battery1 x USB Cable  1 x User manual 1 x Bo
Astea sunt caracteristicile. Deci, am vrut Ram mai mare de 512mb si un ecran mai generos decat 4 inchi.
Dupa cum am mai zis comanda a ajuns relativ repede in 20 am dat comanda in urmatoarea luna pe 20 l-am avut in mana.
Noul android de 5.1 este ok..mai face figuri de a vibra si de a te scoate din aplicatii cand ti-e lumea mai draga, dar au rezolvat cu senzorul de proximitate. In cazul de fata este extrem de sensibil,dar functional!
Dupa cum zice si in specificatii, ai posibilitatea sa il capeti cu memoria interna mai mare sau mai mica. La mine e de vreo 6 Gb liberi restul fiind ocupati de android, total 8 Gb ( acum doar 2 sunt liberi ca am pus aplicatii pe el).
Ram-ul este de 1Gb real. Face fata la cam tot ce vrei.
Camera este ok… Inca nu mi-am dat seama daca o am pe cea de 5 sau 8 megapixeli, dar in setari imi arata ca e de 8.

image

image

image

Cred ca si trebuie sa gasesc aplicatia buna pt el.

Fast reboot este si nu este necesar pt el. Indiferent daca ii faci reboot, el pastreaza inca aplicatiile pe care ai fost. Asa ca trebuie apasata tasta home mai mult timp ca sa vezi lista de aplicatii si sa le inchizi tu.
Inca o chestioara este faptul ca mai are la un moment faza ca ce auzi tu la casti aud si ceilalti. Trebuie facut reboot cu castile scoase din el.
Asta ne duce la urmatorul subiect : calitatea sunetului. Este super ok. Se aude clar, stereo, efectele 3D chiar iti dau acel sentiment de sound souround.
Stiti ca ziceam eu la un moment dat ca vreau un telefon care sa se auda cum se auzea Sagem my400 v. Asta este pe aproape! Inca nu suna si sa iti vibreze fara a fi pe vibratii, dar daca avea un astfel de difuzor, o facea. Se aude tare de genul : el e in cealalta camera, tu esti in bucatarie cu muzica tare si il auzi. Inca nu am intrat in meniul de boot ca sa ii dau sonorul mai tare. Nu am avut timp,mai bine zis.
Ar mai fi inca o mica trebusoara la care mai au de lucrat : pozitionarea microfonului. Daca nu poti vorbi tare, celalalt te aude greu.

Acum sa ajungem la partea interesanta : modul dual sim!
Nu, nu exista apel de asteptare intre cele 2 sim-uri.
Da. Poti sa comuti pe care dintre ele vrei sa le folosesti la apel si mesaj inainte de fiecare actiune.
Da. Si pe partea de net este valabil, numai ca acolo se face din setari.
Da. Poti sa ai un sim prestabilit, adica setat sa poti efectua toate convorbirile si da mesaje cu el.
Setarile de net le faci manual.

Bateria tine exact cum zice : o zi omorat la greu cu net, mesaje si apeluri. Poate tine si mai mult, depinde cum il folosesti.

Merge usor, indeplineste multe criterii pt pretul asta ( acum 59 de euro).
Accesorii pot fi luate de pe acelasi site.

Acum am ecranul crapat. Partea nasoala este ca nu mi-l inlocuieste nimeni, dar daca as avea ecran, manopera ar fi 100 – 150 ron. Deci, mai bine altul!

Urmeaza sa imi fac comanda de accesorii si mai vedem.

Si ca sa nu uit : are meniu pe limba romana!
 

 

Lasă un răspuns

