Noutati de Martie


In sfarsit mi-au ajuns accesoriile pt telefon : 2bucati folie pt ecran si husa silicon.
Foliile sunt de fapt din alea dure si rezistente ce dai 20 de lei pe una la orice magazin de accesorii gsm. Se spun ca sunt super rezistente…..urmeaza sa aflam.

Husa e super ok si minionă. Adica….

image

Singurul dezavantaj :am asteptat o vesnicie, aproape 3 luni.

Cam atat de partea gsm.

Cum stii ca isi face o persoana selfie? Buzele incep sa se țuguiască, ochii sa fie cat se poate de deschisi si incepe cautarea unghiului potrivit. Aici intervine arta gasirii unghiului perfect. Cei mai multi, veterani in asemenea activitate, stiu din prima la cate grade trebuie tinut telefonul, ce distanta si inaltime.
De ce scriu despre asta?
Pentru ca acum cateva minute, in tren, dupa ce am urcat si mi-am gasit locul, am vazut cum o „copila” incerca sa isi faca poza. M-a bufnit rasul privind cu coada ochiului scena ce nu am rezistat sa nu o vad.
Oare atat de narcisisti au devenit oamenii? Ne place sa vedem poze cu noi pe toti „peretii”, sa ne ascundem dupa zambete si sa dam impresia ca in viata noastra e perfect.
Nu zic ca nu imi place sa ma vad intr-o poza, bineinteles, doar daca arat bine in ea. Imi ador ochii si buzele si recunosc ca sunt narcisista in ceea ce priveste cele 2 componente ale corpului meu.
Dar daca ne-am vedea cat de haiosi suntem cand incercam sa ne facem in selfie, cred ca ne-am lasa de pozat pe noi si am poza altceva.

Si legat de iubire, inchei cu

image

Lasă un răspuns

