Despre smerenie


Asa se numeste noua melodie a celor de la TAXI, care face ravagii in randul „prea fericitilor” credinciosi, datatori de donatii si mari iubitori de moaste. Nu ma mir, dar este surprinzatoare reactia lor ipocrita. Dar, ca orice român, de ce sa nu critici pe altul, cand ai putea sa te uiti la tine. E mai usor asa.

M-am uitat si am citit cateva articole, „atent” distribuite pe facebook, legate de reactia diversilor la vedetele ce au aparut in video, de averile lor si asa mai departe.
Intrebarea mea este : de ce nu se uita si in visteria prea bogatei „Biserici” ce se plange ca nu ii mai trec asa multi credinciosi pragurile?
De ce nu se iau la intrebari Inaltii „Prelati” ( tot timpul ma gandesc la prelatele de camioane cand aud astfel de denumire data popilor un pic mai mari in rang) ce fac cu banii? De ce nu au grija de cei saraci, de cei ce au nevoie de ajutor, alinare a suferintei? De ce nu isi ajuta proprii preoti care incearca sa faca ceea ce trebuie sa faca (adica ce am zis mai inainte) si le dau „picioare-n…” ca nu le aduc profit? Sau de traficul cu lemne ( mai ales din zona Moldovei)? De ce nu este luata la intrebari administratia bisericii de hotelurile facute, de afacerile ce se ruleaza cu banii prapaditiilor ce dau din putinul lor ca rudele moarte sa fie pomenite? (40 ron minim pt un pomelnic)
De ce nu se intreaba lumea si nu intreaba lumea ce donatii face Biserica la randul ei? Eu nu am auzit de asa ceva, nu am vazut o aripa de spital construita de donatiile bisericii, echipamente cumparate, la gradinite macar jucarii aduse si asa mai departe.
Ce am vazut eu pana acum din partea bisericii? Am vazut masini superbe,limuzine ( valoarea unei astfel de masina e cat o garsoniera), priviri judecatoare si pline de prejudecati legate de unele persoane, lasitate ( vezi reactia la incidentul Colectiv), ipocrizie, discriminare, incalcarea drepturilor umane, egoism, duplicitate, zgarcenie si cam tot ce biserica ne invata sa nu fim.
” Nu fa ce face popa, fa ce zice el” devine din ce in ce mai reala vorba romaneasca.
Crucile din Bucuresti cu „crestinii nu vor moschee” mi se par un mare bullshit, vorba americanului. Oamenii aia puteau sa planteze niste copaci in loc sa planteze niste cruci, puteau sa doneze bani la orfelinate, puteau sa inmormanteze niste oameni a caror trupuri nu au fost revendicate de nineni,caci asa ar face un bun crestin. Deja incep sa se vada ațele prinse de ei, ca acelea a unor marionete.
Tind sa cred ca astea-s doar praf in ochi, sa fim atenti la altceva, cand, in alta parte se petrec altele si mai urate.
Ma repet : ne vor prosti si usor de manipulat. Dezbinati si incuiati la minte. Daca am fi uniti, i-am zdrobi fara cel mai mic efort.

Poate acest mesaj nu va ajunge departe, poate nu va ajunge share-uit in masa pe site-urile de socializare, dar o sa ajunga la cine trebuie si are nevoie, cand trebuie.

Si da! Lui Dumnezeu ii place lemnul ( padurea,natura,aerul) si spatiile mici (casele unde sunt oameni,desi saraci material sunt bogati spiritual)!

One thought on “Despre smerenie

  1. lemn, ciment, beton sau paie…. contează? dacă EL există… n-are nevoie… există și pe fundul unui pet eșuat între balene în mijlocul oceanului… deci despre ce vorbim? despre retardul mintal al unora care s-au pus să judece… piesa e o piesă numai, iar dan teodorescu are mulți prieteni. atâta tot!

Lasă un răspuns

