Ati pascut fericiti?


Sunt in tren… Ascult Scooter si savurez linistita o cafea de la tonomat.

Mi-e foame si as manca ceva junk food… Dar nu stiu ce si nu am bani pt asa ceva…  Inceput de luna, sfarsit de salariu.
Asa ca salivez cand ma uit pe geam si vad cativa nebuni ce au iesit la verde iarba.

Pt ca anul asta 1Mai si Pastele s-au potrivit, intrebarea mea este : ati „pascut” fericiti? Sigur ati fost la un gratar si v-ati bucurat de o zi minunata.
Eu vreau sa imi prezint respectele pt cei ce au muncit si muncesc in zile din astea, cand majoritatea lumii chefuieste.

Va doresc o vara frumoasa si plina de zambete

Lasă un răspuns

