Prieteni


WordPress ma anunta ca am 7 ani de cand m-am inregistrat… Tot cam pe atat de cand am blogul.

Cei care isi mai aduc aminte de minte si ma mai citesc (mai rar decat scriu, ca sa aiba mai mult ce citi), posibil sa stie,printr-un colt uitat ca eu am scris de prietenii mei si despre prietenie.

Pt cei care nu stiu, eu sunt adepta conceptului de prieteni putini si buni.

Am ramas prietena cu cei din gasca de facultate, din 6 am mai ramas 4.

Prieteni pe care te poti baza oricand,chiar daca sunt la mii de km distanta.

Genul de prieteni care se intalnesc si parca nimic nu s-a schimbat, ce se tachineaza. Genul de prieteni cu care uiti ce varsta ai,cu care te simti in largul tau, te poti manifesta asa cum esti.

Acest gen de prieteni trebuie sa ai in viata.Daca ai gasit asa ceva, esti printre cei mai bogati oameni de pe pamant.

Ma minunez uneori cum de pot avea asa prieteni.

Nu sunt antisociala, numai ca stiu natura adevarata a oamenilor, cat de perfida e. Posedand un corp cu multe forme, mi-a dat ocazia sa vad si sa simt pe propria-mi piele cat de „draguti” sunt ei, majoritatea, de iti vine sa ii apuci de ce ii doare mai rau…

Incerc sa pastrez distanta cat se poate de mult.Fiind sanatos pt spatele meu ce nu e injunghiat si pt inima mea ce nu simte asa de tare tradarea fiintei umane de care m-as simti apropriata din varii motive. Asa ca mai bine stau in bancuta mea si mi-e bine.

Aceste 4 fiinte umane carora titlul de prieteni le-am acordat cu mare greutate, si-au demonstrat de nenumarate ori bunele intentii,nepasarea parerii din jur,bucuria de a fi alaturi de mine si viceversa,a sinceritatii. Sunt genul de oameni ce zic ceea ce simt,ceea ce vad, ceea ce li se pare. Discuta deschis si fara ocolisuri. De am fi toti asa,bine ar fi.

De ce scriu acest articol? Pt mine, pt tine, pt toti.

M-am intalnit recent cu 2 din cei 4. Al 3lea nu a putut veni. Mi-am dat seama cat de norocoasa sunt ca i-am intalnit si cat de bogata sunt ca ii am in viata mea. Imediat se fac 10 ani… Si sper sa mao fie de acum incolo inzecit!

Lasă un răspuns

