si iar e brr


Nu stiu cum reusesc sa nu ne mai uimeasca autoritatile ce mereu sunt uimite de uimitoarea zapada si frig, ce apar, uimitor in perioada destinata anotimpului uimitor,numit iarna. Sunt atat de uimiti incat nici drumul la caldura uita sa dea in anumite localitati, sa dea cu sare si sa nu mai pomenesc de, uimitoarea activitate de a da zapada,asta daca au utilaje. Uimirea asta este surprinzatoare in fiecare an pt autoritati. ( acum am folosit partea de uimit, decat de surprins cum am folosit anul trecut, ca sa mai schimb si eu cuvantul, ca pe ele, autoritati, nu le pot schimba)

Adevarul e ca imi doresc sa am o iarna calduroasa si o vara blanda de 25 de grade… Stiu.. Pt asta ar trebui sa ma mut departe. Pana atunci, raman in tara a carei locuitori sunt surprinsi in fiecare iarna, de….iarna. Uimitor,nu?

Lasă un răspuns

