aletzsa, despre android, sfaturi despre viata sexuala si sex

raspunsuri… 5… categorii amestecate

  Azi am fost la un gratar... si.. deci... n-am chef eu de scris mult si pe categorii separate , asa ca am decis sa fac iar o amestecatura al naibii, specifica mie: "caut sa descarc pentru telefon muzica imagini" raspuns: daca e android, android market are cateva aplicatii gen : wallpapers, backgrounds, funny sms… Citește în continuare raspunsuri… 5… categorii amestecate

aletzsa

neatza….cu hotzoscop

E Duminica... mda... am facut ochi pe la 7...it sucks.... eau ultima gura de cafea... mi-e foame...... n-am chef sa imi fac ceva de mancare....as vrea sa fiu hranita ca un copil mic... patetic...sau poate nu..... Toti vrem sa fim rasfatzati in viata asta. alintati.. pupaciti, hraniti... etc... Probabil ca suntem fiinte ce iubesc dragostea… Citește în continuare neatza….cu hotzoscop