aletzsa, impresii

Love me!


Hello boys and girls! Missed me?
Ca mie mi-o fost dor de voi!
Stiu…. Iar a trecut o veșnicie pana am mai scris.
Si atât de multe am de zis…. Si de scris… De o sa zic cateva,caci sigur o sa imi fuga ideiile  precum gainile dupa muste.
Chiar azi am dat de o amintire pe fasbuc legat de distribuirea unui articol din blog. duminica pe la 11 ii zice… Parca….in fine.
Si ziceam eu de cat de mare e grădina, amintind cu drag de o opera de a mea de pe Netlog de prin 2008 .. un manual de instructiuni sau jurnalul unei pitzipoance (ca sa vedeti ce tinere de minte „buna” am)
Mai…. Netlog-ul (pt cine mai tine minte) s-a mutat pe tiktok… Adică gradina aia mare s-a mutat pe alta platforma online si e muuuult mai diversificata fauna…. Muuuult mai.
Te crucesti de cate specimene sunt…de la buzate siliconate ce isi tuguie buzitele si isi arata sanii (numai ca aici primesc..donatii de la ” domni” ce spera ca o sa apuce si ei ceva.. aratandu-si potenta financiara prin cadouri virtuale) ..pana la mamaite si bunici ce fac ca toate alea…
Ce ma întristează si dezamageste in acelasi timp, este patosul cu care ceilalți se uita si doneaza si mai acătări cand se folosesc cuvinte licentioase si injurii… 😐😐😐😐
E un mindfuck peste care trec greu.
Am zis ca nu fac… Ca poate as face, dar nu… Pana la urma o sa incerc sa fac vlog (asa-i ca v-am speriat un pic ca ma apuc de live-uri cu aturile mele din zona bustului?), sa-mi vedeti fata si sa ma auziti cu ma balbai si ma incurc in cuvinte. Ce ziceți? V-ați uita?
Dar si o sa mai scriu, caci sunt mai buna la scris. Ca mai pot scrie tampenii si sterge, le mai pot gandi. Asa, in fata camerei ies porumbeii, trag o tura, revin si mai ies odata 🤣😅.
Vreau sa fac multe.
Am ajuns la burnout… Si in acelasi timp, daca nu ma mai aglomerez cu ceva, parca nu imi e bine.
Vreau sa fac ceva pe partea de online. Eu și multii altii ce s-au apucat de live-uri in speranța ca pot face bani din asta fara sa mai munceasca. Problema e ca multi nu isi dau seama ca e un pic mai multa munca decat un job normal ,iar plata mai putina.
Simt ca scopul meu in viata asta este , sa influentez pozitiv persoane care la randul lor vor influenta pe altii ce vor face multe in viata asta.
Sper sa pot. Eu o sa imi continui expansiunea pe YouTube,aici si pe unde mai pot…sper sa nu ma las😅,vesnica mea problema, care are totusi o explicație științifică… Dar despre asta o sa vorbim mai incolo.
Deciiiiii… Ce ziceti? Vloguim ceva? Pana una alta, puteti da un search pe YouTube cu cuvântul Aletzsa si dati de mine. Puteti lasa si comentariu ca veniti de pe blog .
See you soon!

Have fun and play nice

Vedere de la balcon

Lasă un comentariu