aletzsa, ganduri si gandiri

Macarena Erikai si dezamagirea mea


Hello…prea mult timp a trecut de când nu am mai scris… Prea mult timp si parca a trecut super repede.
De ceva timp, tot am dat peste tikctoace cu indivizi ce dau in carti… Atat de tare incat mi-am făcut si eu comanda de carti de tarot,numai ca o sa trebuiască să invat care e treaba cu ele.
Si unii din indivizii astia ziceau de posibilitatea mare de schimbare… Acum stiti ca poate sa se refere la tine personal sau…. Nu chiar.
Întâmplarea face ca ceva sa se întâmple: Erika cu piesa ei Macarena ce a readus in atenția „boborului”  situatia femeii in societate,abuzul asupra căreia este supusă si toate discutiile adiacente.
Am dat peste podcastul lui Micutzu (Mcm) care  este foarte serios si destul depinde conturat.


O discuție la Starea natiei, iar, foarte bine făcută cu sociologil Gelu Duminică

https://youtu.be/dyJkqgVjD9A?si=Bl3VS9tCZxNnwaK4

Din păcate,simt ca majoritatea nu vor sa treacă de mentalitatea inapoiata….cum erau babele alea cu statuia cu mai multe capete de trandafiri.

Voi sustine întotdeauna toate campaniile împotriva violentei de orice fel,asa cum am făcut pana acum. O sa incerc incontinuare, prin micul meu blog,prin pagina de YouTube, TikTok insta, Facebook sa aduc in atentia publicului si sa influentez pozitiv cat pot.

App,ma gasiti pe YouTube cu numele Aletzsa. O sa vedeti ochisorul meu atotvăzător 🤣 . Am început incet, dar sigur cu niste test teste, product test,teroare in bucătărie (ceva in gen blog),va iau cu mine prin plimbari si locații. Ca blogul, dar mai vizual.
Si aici o sa mai scriu,numai ca nu am avut timp, dar nu renunt.
Fiti tari, fiți buni, firi empatici si sariti in ajutorul celorlalți.


Love you all!

Lasă un comentariu