aletzsa

vreau….


E 1 Mai…am dormitat ca sconcsul pana mai tarziu…am lenevit..m-am dus…am baut cafeaua cu lapte(bineinteles), am papat si m-am uitat la un film pe hbo….am vorbit cu mama, care mi-a zis sa ies si eu si tata din casa…

Am deschis winamp-ul…dau play….Sandra…..ma apuca dorul…

V-am spus ca plecam cu ai mei cand eram mai mica unde vedeam cu ochii..e…Sandra ne aduce aminte de Valea Oltului….era o caseta pe care o ascultam mereu cand mergeam pe acolo……

Gandul meu e deja acolo….zboara deasupra Oltului….deasupra copacilor…..atinge intinderea de apa….zambeste soarelui…..mi-e dor….mi-e dor sa plec in lume fara o tinta…sa cutreier tara…sa vad ceva nou….si acum mai nous a conduc…Doamne cat de multi imi place sa conduc!…..e ca si cum ai zbura…..ai disparea din lumea ta …visez la un drum intins…la munti..la ape….la cer senin…la liniste….la bucurie si fericire…..mi-e dor de viata……mi-e dor de muzica din acele clipe si de linistea ei…..
Vreau sa scap…sa evadez…sa plec…sa nu mai intorc….vreau multe, stiu…dar asta sunt eu si nu ma pot schimba…nu suprt sa fiu monotona….sa zac asa mult….vreau………….

Lasă un comentariu