chestioare

continuare… la articolul de mai jos


In postul anteror v-am zis ca eu nu cred ca voi face nunta ( asta in cazul in care se va trezi vrun nebun sa ma ceara, sa ma accepte cu toate conditiile, defectele si nebuniile mele), dar nu v-am zis de ce.

Motivele sunt urmatoarele:

– nu-mi place muzica de petrece

– nu-mi place sa dansez pe mai sus mentionata

– nu ma vad in rochie

– imi displace enorm de mult faptul ca trebuie sa fi imbracat gigea-gigea

– o groaza de mancare si bautura  ( mie imi place tortul, deobicei)

– cand esti mireasa, trebuie sa intretii atmosfera, sa dansezi, etc….

–  tre` sa ai nasi

– sa inviti toate neamurile (mai bine faci reuniune de famile si gata)

– tre` sa iti bati capul cu chestii gen locatie, formatie, fotograf, etc

si muuuulte altele….

 

Tot nu inteleg femeile care isi viseaza nunta si rochia si nu se lasa pana nu si-o indeplinesc……femeile nebune ce vor sa organzeze ele…..

Am vazut o emisiune pe euforia , bridezilla ii zice…. vai-vai…. cum sa iti placa si mai ales sa iti doresti o asemenea bataie de cap?

Eu am zis ca daca e sa ma apuce nebunia si sa apara personajul de mai sus, pai fac o chestie gen picnic, tinuta casual si nici un invitat sa stie ca e de fapt la o nunta decat in momentul cand un popa ar aparea de undeva si ne-ar cununa……si vezi atunci fete incremenite….mai ales ale parintilor… muhahahahaha ( ras diabolic)…… deja imi imaginam fatza lui tata……priceless.

Casc …..azi am fost in Bv si mi-am luat certificatul apostilat si tradus pe toate partile….. pe drum, caldura mare fiind…imi imaginam cum ajung acasa…cum ma asteapta un pahar de Pepsi cu gheata….mmmm….. dar de asteptat nu m-a asteptat paharul ca a trebuit sa mi-l fac eu… asta e… nu poti sa ai tot ce iti doresti…

 

2 gânduri despre „continuare… la articolul de mai jos”

  1. Of of Ale.. las ca vezi tu cum o sa-ti schimbi parerea. Numai sa apara acel Fat-Frumos care sa te faca sa iti doresti o nunta ca in povesti. Desi sincer, nici ideea ta cu picnicul nu este rea, dar eu am alta viziune. Iar acum, ca tot mi-ai dat o idee de articol nou, ma car la mine pe blog sa crosetez.
    Pusi gagico, si vezi ca poate facem duminica un picnic. Detalii sambata seara, ca daca planificam nu iese bine.

Lasă un comentariu