chestioare

Geanta unei femei


 

Cu totii ne-am intrebat, cel putin odata-n viata, ce poate sa existe in geanta unei femei.

Este un mister inca nerezolvat, dar singurul lucru cert este ca ordine nu gasesti in geanta unei femei.

Ce contine o geanta difera in functie de posesoarea ei. Eu sunt genul ce nu suporta sa care dupa ea o geanta. Am rucsacelul meu in care imi car prostioarele… Azi mi-am pus la spalat cel numit si m-a surprins cate chestii pot avea in el…

am asa :

-abonament

-servetele – umede si uscate

– lip balm

– leucoplast

– biscuiti belvita

– umbrela

-portofel

– 2 perechi casti

– chei casa

–  fular

– allways 1 buc

– diaborcalm si paracetamol

– servetele pt ochelari

– orbit

– bilet Ratbv 2 calatorii

Mi se par atat de multe si totusi… sunt atat de utile….

Voi ce carati dupa voi??

 

 

4 gânduri despre „Geanta unei femei”

  1. Deci, in geanta mea intotdeauna se gaseste:

    – portofel;
    – oglinda;
    – lip balm (2 variante);
    – un parfum micut;
    – perie de geanta, pe care sincer nu stiu de ce o mai car, ca de cand sunt creata nu am mai folosit asa ceva;
    – nelipsitul aparat foto;
    – pudra;
    – clesti, elastice, agrafe, toate pentru par.. Desi o data la cateva zile refac stocul de asa ceva din geanta, cand am nevoie niciodata nu gasesc;
    – winterfresh mints;
    – algocalmin;
    – spray;
    – servetele uscate.. Adesea am nevoie si de umede dar mereu uit sa-mi cumpar;
    – evident.. OB-uri;
    – mini portfard cu: rimel si creion ochi. Nu ma intrebati de ce nu bag in portfard si lip balm-ul, parfumul, oglinda si pudra.. Poate pentru ca-mi place haosul si-mi face placere sa rastorn geanta cu fundu’n sus de fiecare data cand caut unul din produsele care nu sunt in portfard;
    – crema maini;
    – chei: munca si acasa. Nu stiu de ce nu le pun pe acelasi inel..;
    – telefon.

    Mai multe la mine in ograda 😀

    1. DOAR ATAT?bolovani n-ai? ca de fiecare data cand ma pui sa iti tin geanta ma trage-n jos 😛
      Ai destul de multisoare… ma intreb,barbatii oare ce cara dupa ei?

Lasă un comentariu