aletzsa

genu` meu de baiat


Alataieri-seara vroiam sa va zic, incantata, ce am facut cu fetele mele, ca am avut o iesire cu ele…din pacate Ancutza noastra si-a gasit de munci si pleaca, spre tristetea mea si a lui Ema.
Ne-am pozat, am ras, am glumit, ne-am simtit bine si nu prea pentru ca stiam ca pentru o perioada mai mare iarasi nu ne vom vedea…

Fiecare a apucat-o pe unde a putut, Bubu plecat in „tarile” incetosate, Ancutza la Calarasi… am mai ramas eu cu Ema… asta e..

Si no .. am vb si noi olecutza de baieti si cum izbitul lui Ema ii cam face poftele, pe drumul de intoarce spre casutza mea, am prins un „trenuletz” de tir-uri, k am plecat la 10 din brasov… si pe drum, precum si pe parcursul zilei de azi, m-am gandit la genul meu de baiat, ca noh…toata lumea are un gen…si am gandit eu asa incetisor, ca prea repede mi-e ca se sperie neuronii proaspat treziti…

Pai din cunostiintele acumulate pe parcursul existentei mele si a celor aproape 4 anisori de relatie adunati, pot spune, dar nu cu siguranta maxima ce vreau sau mai bine cum vreau sa fie acel baiat pentru persoana mea.
Inca de mica am avut o mica, hai sa zicem, obsesie pentru motociclisti, de fapt pt castile lor…mi se parea atat de incitant si excitant acel mister……imi place acel look de bad boy….de mister…

Apoi a venit acea pasiune pt baietii aia destepti sau cum zic americanii ” nerds”…..

In perioada cand verisoarele mele ma luau cu ele la discoteca si mai vorbeau despre baieti si fizicul lor, am inceput sa ma gandesc si la fizic…. singura chestie ce imi venea in minte era sa ii stea bine respectivului in pantaloni de aia gen 3 sferturi de foitza…… da.. stiu..pueril, dar si akm am acea imagine inventata in mintea mea…
Si apoi sa miroasa bine (am si mirosul in minte)….
Dupa ce am trecut de minunata varsta de 18 ani, am zis clar ca tipul trebuie sa se priceapa la masini si sa aiba carnet.

Dupa prima mea dragoste adevarata, am inteles si mai bine ce vreau de la un baiat:
– sa stie sa ma faca sa rad, sa ma calmeze,sa imi suporte incapatzanarea,sa stie cand sa ma tina in brate si sa ma alinte….sa fie pe aceiasi lungime de unda cu mine, sa imi completeze propozitiile sau frazele, sa imi faca mici surprize in fiecare zi….si cel mai important sa fie alaturi de mine…
sa ii tina piept lui tata

Deci, in aceasta clipa, vreau un tip matur in gandire,destept, inteligent,cu bun simt, preferabil mai maricel si ca ani, bine facut, sa ii stea bine in pantaloni de aia, sa miroasa frumos, impatimit dupa masini si chiar pilot,romantic, lipicios, loial, sincer, aventuros, cu simtul umorului, calm, rabdator,care sa ma sprijine in toate actiunile mele,copilaros,atent si cu ceva banutzi macar pt benzina:D

ce ofer in schimb??

pe mine!

2 gânduri despre „genu` meu de baiat”

Lasă un comentariu