ganduri si gandiri

it sucks


Desi as putea sa pun poze cu ce este afara, prefer sa nu o fac, prefer sa nu ma uit nici eu….

Ninge cu fulgi plin de apa si nu-mi place…. ieri si azi au fost zile mohorate, inchise… asa ca mine….vroiam sa am si eu o bucurie in zilele astea.. sa pot sa dorm sa ma odihnesc,pt ca nu se stie cand le voi mai apuca……

Ieri mi-a fost inca odata confirmat ca pe mine nu ma asculta nimeni… ca sunt inca o fraiera care vorbeste si nu este auzita…..nu-i nimic.. asta e….nu o sa mai zic nimic demn de bagat in seama……

Si acum sa revenim la masca mea de persoana vesela….azi m-am uitat iara la filme… de fapt si ieri….ce filme interesante am vazut??

va recomand cu multa placere si incantare un film de Luc Beson : ” The Extraordinary Adventures of Adele Blanc Sec.” este amuzant si superb………

Alta comdeie, ca a trebuit sa ma uit la comedii ca sa imi revin, a fost „The switch„, dragutz si interesant…Alte filmulete pe care vi le recomand sunt: „Machete” care e criminal….si „wall street 2 : money never sleps

1 gând despre „it sucks”

Lasă un comentariu