ganduri si gandiri

referendumul…


 

In aceasta dupa-amiaza m-am umplut de draci. De ce?

Simplu: am facut cu tata o gluma, in timp ce ii faceam de mancare  si i-am zis ca poate nu ma duc sa votez, ca ma freca cu mersul la vot… si eu am zis-o sub forma de gluma…eee… tata a inceput sa sara ca mingea de ping-pong si sa se comporte de parca cine stie ce blesfamie as fi zis….colac dupa pupaza se apucasera cativa pe mess-urile mele sa ma intrebe daca am fost la vot… de parca cine stie ce treaba imensa este asta, da ce?? tre` sa zic cand ma f*t si cu cine?? asa e si cu votul…. nu zic.. si daca vreau ma duc si daca nu, nu. Nu pot fi obligata in nici un fel. Este dreptul meu si mi-l exercit cand vrea muschiul meu.Fiecare sa isi vada de treaba lui, eu nu intreb ce si cum si nici nu zic ce fac,unele lucruri sunt doar pt a ta cunostiinta ce doar tu sau un cerc foarte restrans de indivizi apropriati tie stiu… nimic mai mult.

Mi-a sarit „mustarul” ca sa ma exprim asa…. ce ii f*te grija pe unii daca am votat sau nu, cu cine si/sau de ce…..si mai ales de ce tre` sa te apuce damblale cand cineva face o gluma si tu nu ai inteles-o… cerei omului sa iti explice daca e gluma sau nu si in ce sens e gluma.. nu sari ca mingea de ping-pong…. mai ales cand e vb de copilul tau…. da-o draqului de treaba…

In fine…

Sa trecem la alt subiect : m-am uitat la deschiderea olimpiadelor de la Londra… superba deschidere si mirific momentul lui mr. Bean….. daca ajunge randul Romaniei, am dat de draq….stacheta se ridica din ce in ce mai sus….

M-am benoclat de nebuna (cat am prins) la olimpiada de badminton…. si mi-am adus aminte cu placere cum ma jucam cu mama dimineata prin roua cu picioarele goale in curtea casei unde stateam.. era frumos… eram copil… acele vremuri s-au dus si parca eu nu am mai crescut decat in kile…

Azi m-am uitat la sarituri sincron… chinezoiacele sunt… woow.. atat am de zis.

 

Mai am de finisat treaba asta a mea din camera si vor urma pozele promise… Cam atat pt azi… noapte buna

 

 

Lasă un comentariu